RSS

Emylia Hall: Nyarak könyve (részlet)

02 jún

Olvass bele

Hall-Emylia_Nyarak_könyve-bor180| EGY |

Hirtelen döntöttem. Letettem a kávét, fölálltam, és megkör­nyé­keztem a táskát. Belenyúltam, és kihúztam a csomagot. Az asztal­ra helyeztem, és jól megnéztem magamnak.

Vidám bélyegei ugráltak, a merész és szálkás betűk mintha le akarnának ugrani a papírról, akár egy bonyolult kihajtós könyv része. Úgy néztem rá, mint valami kiszámíthatatlan, élő dologra, megfeszített izmokkal, készen, hogy elugorjak, ha rám veti ma­gát. Pedig nyilván nem él, egy száraz tok, olyan, mint egy hanyatt fekvő bogár, a lábai merevek és behajlanak. Hiszen a múltból repült ide, belepték a pókhálók, a régi zsineg és a gyűrött papír fuldoklik a portól. Utána nyúltam, és magam felé húztam, megforgattam a kezemben, a súlyát latolgattam. Aztán meg­lazí­tottam a zsineget, a mozdulattól lerázódott mind a négy sarkáról. A ragasztószalagot a körmömmel kezdtem kapirgálni, de felszakítottam a szélét. A tenyeremet a felületére lapítottam, aztán egy kicsit vártam, és csak utána hajtottam vissza a papírt. Eközben úgy éreztem…

View original post 1 832 további szó

Reklámok
 
Hozzászólás

Szerző: be június 2, 2013 hüvelyk Családregény, Kölcsönkapott bejegyzések

 

Címkék:

Hozzászólás

 
